طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

نکات اصلی در تولید محتوای بهینه سئو و ضرورت رعایت آنها

اگر شما در حال تولید محتوا به صورت تصادفی می باشید، به امید اینکه تاثیری بر روی رتبه سئو سایت شما را خواهد داشت ، وقت آن است که با خواندن مطالب زیر استراتژی مناسب را جهت کسب بهترین نتیجه از زمان و زحمت خود داشته باشید. در درجه اول اگر شما در تلاش برای راه اندازی فروش محصول هستید، تمرکز اصلی شما باید روی صفحات محصولات جذاب و آموزنده باشد که برای جستجو تحت بهینه سازی سئو واقع می شوند.
محتوای سئو
اگر شما در حال تولید محتوا به صورت تصادفی می باشید، به امید اینکه تاثیری بر روی رتبه سئو سایت شما را خواهد داشت ، وقت آن است که با خواندن مطالب زیر استراتژی مناسب را جهت کسب بهترین نتیجه از زمان و زحمت خود داشته باشید. در درجه اول اگر شما در تلاش برای راه اندازی فروش محصول هستید، تمرکز اصلی شما باید روی صفحات محصولات جذاب و آموزنده باشد که برای جستجو تحت بهینه سازی سئو واقع می شوند. تمرکز بعدی شما می تواند روی مطالب مفید وبلاگ باشد که نحوه استفاده از محصولات و وصل شدن به صفحات مربوط به آنها را نشان می دهد ( اگرچه بهتر است وبلاگتان کاملا تبلیغاتی نباشد. ) اگر سایت شما روی تبلیغات اینترنتی کار می کند و هدف شما جذب کاربر جدید از طریق جستجو می باشد، شما باید روی داشتن محتوای قوی تمرکز کنید ( مانند مقالات طولانی یا منابع ویدیویی آموزنده یا سرگرم کننده ) به همراه "جذابیت بالا" ( محتوای جذاب، بازدید کننده را در سایتتان مدت بیشتری نگه می دارد یا آنها را به بازگشت تشویق می کند. )
مخاطبان خود را در نظر بگیرید:
مخاطبان خود را بشناسید و از نظرسنجی ها و نرم افزار تجزیه و تحلیل کمک بگیرید. سپس با کمک این اطلاعات به اینکه مخاطبان شما چه می خواهند خواهید رسید. به عنوان مثال اگر شما یک وب سایت B2B دارید که اهداف مدیران سطح C را شامل می شود، شما ممکن است بخواهید صفحات قابل دانلود جهت مطالعه در آینده را فراهم سازید. اگر هدف کسب و کارتان نوجوانان و کودکان هستند، ممکن است روی متن کمتر و عکس و ویدئو بیشتر تمرکز کنید. همچنین شما باید مطمئن شوید سایت شما در موبایل و تبلت قابل مشاهده میباشد ( یا به اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو باشد. )
ایجاد تقویم مقالات:
هنگامی که شما به این نتیجه رسیدید که چه کسی را هدف قرار می دهید و چرا، می توانید شروع به ساخت تقویم مقالات خود کنید. تقویم مقاله یک برنامه ریزی می باشد که به شما دیکته خواهد کرد که در چه زمانی و چه نوع مقاله ای را باید منتشر کنید. تقویم مقاله به شما کمک خواهد کرد که به یک برنامه عمومی و منسجم برسید و همچنین از جمع آوری و انتشار مقالات در زمانی که از نظر زمان محدود هستید جلوگیری می کند.
تجزیه و تحلیل و ارزیابی مجدد:
اگر شما سایت مناسب تلفن همراه نداشته باشید، 61 ٪ از بازدید کنندگان را که برای پیدا کردن یک سایت که به راحتی قابل خواندن باشد، به گوگل باز می گردانید. در هر صورت نرخ bounce خود را بالا خواهید برد و رتبه بندی سئو خود را پایین می آورید. با طراحی سایت ریسپانسیو، بازدید کنندگان محتوایی که می خواهند را در قالب مناسب، سایز و شکل دستگاه خود دریافت خواهند کرد.
مطالب تکراری
نگران نباشید! طراحی سایت ریسپانسیو برای موبایل با محتوای یکسان به عنوان سایت تکراری توسط الگوریتم پاندا شناسایی نمی شود. ابزار ریسپاسیو طراحی وب سایتی است که محتوای آن تنها در یک مکان در اینترنت است.
رتبه بندی برای جستجوی تلفن همراه
به طور منظم با نرم افزار ها سایت خود را تجزیه و تحلیل نمایید. تحلیل های شما باید دو هدف داشته باشد :
پیروزی های خود را مطالعه کنید تا بتوانید این استراتژی را مجددا تکرار کنید. برای مثال اگر بازدید کنندگان شما از بخش ویدیو ها بیشتر استقبال کردند، ساخت و قرار دادن ویدیوهای بیشتر را در برنامه ی خود قرار دهید.
زمانی را نیز برای بهبود مطالب سئو قبلی اختصاص دهید. برای مثال اگر در یک مقاله روی یک کلمه کلیدی کار کرده اید اما نتایج مورد نظر از آن کلمه کلیدی گرفته نشده یا اینکه از کلمات کلیدی دیگری نتایج بهتر کسب شده، می بایست این تغییرات را در کلمات کلیدی منظور کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.