طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

مطالبی درباره ی آپدیت جدید ویندوز (Windows 10 Creators Update)

آپدیت جدید ویندوز 10 شامل اضافه شدن قابلیت 3 بعدی، توسعه ی بازی ها، تغییرات در مرورگر اینترنت، بالا رفتن سطح امنیتی ویندوز و ... است.
1- قابلیت 3 بعدی:
قابلیت سه بعدی امکان تجربه، ایجاد و به اشتراک گذاری در بعدی تازه را به همه می دهد. از جمله برنامه ی نقاشی ویندوز (Paint 3D) که با آن می توانید عکس های 2 بعدی را به سه بعدی تغییر دهید. همچنین می توانید عکس و نوشته های 3 بعدی را در آن ایجاد و یا تغییر دهید. این گزینه می تواند برای نشان دادن خلاقیت در طراحی سایت ها استفاده شود. سایت www.Remix3D.com برای به اشتراک گذاشتن و ایده گرفتن از میلیون ها کاربر دیگر طراحی شده است.
2- توسعه ی بازی ها:
وقتی مشغول بازی کردن هستید با گرفتن همزمان کلید ویندوز به همراه کلید (G) نوار بازی ویندوز(Game Bar) نشان داده می شود، که در آنجا آیکن پخش آنلاین بازی را می بینید. با کلیک کردن این آیکن بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری بازی شما به صورت آنلاین پخش می شود. این گزینه برای افرادی که دوست دارند خلاقیت خود را در بازی ها به دیگران نشان دهند مناسب است. نرم افزار از تکنولوژیی استفاده می کند که امکان پخش تقریباَ همزمانِ بازی شما برای بیننده ها را ایجاد می کند (تاخیر در پخش کمتر از یک ثانیه است و تمامی تصویر ها و صداهای بازی ها را پوشش می دهد.) در قسمت تنظیمات اصلی ویندوز گزینه ی (Gaming) جدیداَ اضافه شده است که با لوگوی (Xbox) آنرا می بینید. این قسمت تمام گزینه های موجود ویندوز را در خود جمع کرده است که شامل: نوار بازی (Game Bar)، ضبط دیجیتال بازی (GameDVR)، پخش آنلاین بازی (Broadcasting)، حالت بازی ویندوز (Game Mode) موقع بازی کردن، حالت بازی ویندوز را به راحتی می توان با فشار دادن همزمان کلید ویندوز و کلید(G) و با کمک نوار بازی فعال یا غیر فعال کرد. وقتی حالت بازی فعال است مایکروسافت منابع بیشتری را در اختیار شما می گذارد، پس تجربه ی بهتر و روانتری از بازی کردن خواهید داشت. در ضمن در حالت تمام صفحه ای (Full Screen) نوار بازی در آپدیت جدید ویندوز بیشتر از 80 بازی محبوب برای شما نمایش داده می شود.
3- تغییر کردن مرورگر اینترنت:
مایکروسافت اج (Microsoft Edge) در قسمت مدیریت تب ها (Tabs)، برنامه های توسعه ای (Extensions) و بخش فروش کتاب گسترش داده شده است. تغییرات داده شده در مرورگر ویندوز از نظر سرعت آنرا از گوگل کروم (Google Chrome) و سایر مرورگر ها قوی تر کرده است. برای مثال در حالتی که شارژر دستگاه وصل نیست این مرورگر می تواند 3 ساعت بیشتر از گوگل کروم ویدیو را پخش کند. در قسمت تب ها امکاناتی برای آسانتر کردن نمایش آنها یا تقسیم بندی تب ها و همچنین وارد کردن صفحه های مورد علاقه تان (Favorites) از یک مرورگر دیگر در مرورگر جدید در نظر گرفته شده است.
4- بالا رفتن سطح امنیتی:
بخش امنیت ویندوز از منابع بروز آنلاین بسیاری استفاده می کند تا از دسترسی به اطلاعات شما توسط دیگران جلوگیری کند. قابلیت دیگری از طریق یک نرم افزار ویندوز به وجود آمده که اگر گوشی شما با کامپیوترتان جفت (Paired) شده باشند، و شما به همراه گوشی چند قدم از سیستم خود دور شوید، سیستم عامل روی حالت قفل شده تنظیم می شود. همچنین در قسمت تنظیمات حریم خصوصی تغییراتی داده شده که کاربران راحت تر بتوانند موارد مورد نظر خود را تغییر دهند. در پایان باید گفت در قسمت فروشگاه ویندوز و دستیار دیجیتال ویندوز (Cortana) هم تغییراتی ایجاد شده است. قسمت عکس ها، نقشه ها، پخش موسیقی هم با اضافه شدن امکانات و اَپ های جدید پیشرفت زیادی دارند.

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • س. عسگری

طراحی سایت

ویندوز 10

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.