طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

رزرواسیـون آنـلاین (Booking) هتل ها و نقش آن ها در خدمات گردشـگری

رزرواسیون آنلاین هتل یک روش محبوب برای رزور اتاق و استفاده کردن از سایر خدمات هتل می باشد. مسافرین می توانند از طریق آژانس های مسافرتی قیمت ها و خدمات هتل های مختلف را با هم مقایسه کنند.
با استفاده از وب سرویس های گردشگری که امکان رزرواسیون آنلاین را برای مسافران فراهم می کنند، می توان به وسیله کامپیوتر یا تلفن همراه اتاق خود را در هتل مورد نظر انتخاب کرد. در روش های سنتی مسافرین از طریق تماس مستقیم با هتل مورد نظر، یا از طریق تماس با آژانس ها برای رزرو کردن اطاق اقدام می کردند.
در سال های گذشته و با پیشرفت زیاد خدمات اینترنتی، رزرواسیون آنلاین هتل ها، به جای روشهای سنتی مرسوم شده است. به این ترتیب که آژانس های مسافرتی خدمات و اطلاعات زیادی را برای رزور اتاق در اختیار مسافران می گذارند، از جمله: عکس هایی از هتل و اتاق ها، تمام اطلاعات لازم از قیمت ها، امکانات موجود در محدوده اطراف هتل و نظرات مسافرانی که قبلاً به آن محل سفر داشته اند.
برخی ویژگی های رزرواسیون آنلاین هتل ها عبارتند از:
1- بسیاری از هتل های بزرگ مستقیماً به وب سرویس های رزرواسیون آنلاین خطوط هوایی متصّل هستند. این سیستم ها که برای ضبط و دوباره استفاده کردن اطلاعات مربوط به خطوط هوایی، هتل ها، اجاره ی ماشین در مقصد و ... طراحی شده اند، تمامی اطلاعات لازم را در اختیار هزاران آژانس گردشگری در نقاط مختلف دنیا می گذارند.
2- چندین وبسایت بزرگ وجود دارند که اطلاعات لازم از هتل ها، امتیازدهی مسافرین به هتل ها و نظرات مسافران ( که تماما به روز هستند ) را در اختیار آژانس های گردشگری می گذارند.
3- تعداد زیادی از هتل ها از خدمات طراحی سایت گردشگری استفاده کرده اند. مزیّت طراحی سایت اختصاصی توسط هتل ها این است که می توانند مستقیم و بدون واسطه با مشتری های خود در تماس باشند. با استفاده از این روش مشتری می تواند تحت ضوابط هتل مورد نظر درخواست خود را لغو کند و در اغلب موارد نیازی به گذاشتن بیعانه هم نیست.
امروزه مشتریان ( مثل همیشه ) به دنبال خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. با این تفاوت که سرعت جستجوی خدمات و آسان بودن دسترسی به آن ها هم اهمیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. با توجه به تقاضای روزافزون در حوزه گردشگری و رقابت بالا بین آژانس های گردشگری و هتل ها برای جذب مشتری، استفاده از خدمات وب سرویس های گردشگری و رزرواسیون آنلاین، اهمیت خود را بیش از پیش نشان می دهد.
برای جذب کاربران یکی از مهم ترین موارد داشتن وب سایتی است که در حد خدمات ارائه شده توسط هتل ها باشد. طراحی سایتـی مناسب، می تواند رونق گرفتن هر کسب و کاری کمک شایانی کند. همان گونه که با طراحی سایت مناسب، مشتریان جذب خدمات می شوند ممکن است در صورت نداشتن وب سایتی به روز مشتریان از تمایلی به خدمات ارائه شده نشان ندهند. ( حتی اگر خدمات شما دارای کیفیت بالا باشند! )
طراحی وب سایت گردشگریِ هتل ها و آژانس های مسافرتی باید بر اساس نیاز های روز مشتریان شما (شناخت شما از مشتری) و توانایی شما در برآورده کردن آن ها صورت بگیرد. همچنین اگر با وجود داشتن وب سایت آمار و ارقام نشان می دهد که در حال از دست دادن مشتریانتان هستید احتیاج به بازنگری در طراحی سایت خود را دارید.
خدمات بهینه سازی سئو سایت، برای راحت تر دیده شدن در موتور های جستجوگر انجام می شود. سئو از جمله خدماتی است که برای رونق گرفتن هر کسب و کاری و در زمینه بازاریابی الکترونیک از آن استفاده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.